Glass(igt)

hej,
som sagt var jag på stan med mamma och pappa idag. Inte direkt det bästa vädret.
Var inne på lite olika affärer, bland annat ginatricot och testade ett par marinblåa chinos. Himla snygga ;)
Men dom var för små men större storlekar kommer typ senare, kanske skaffar mig ett par chinos då , hiihi :)
Var även inne på make up store där mamma skulle köpa något grejs, tittade på massor av lös ögonfransar och det fanns verkligen allt. Ska troligen köpa någon av dom och ha till "fotostudion"
Fanns typ ett par som verkligen var överdrivet långa, men riktigt coola, fanns även ett bar med typ rosa fjädrar och ett par spets.
Väl hemma åt vi en supertidig middag för att pappa skulle jobba. Såg sedan på Canadas next top model. Det var typ tre eller fyra avsnitt. alltså 3 - 4 timmar :S
Nu kollar på film med mamma och äter glass. Eller jag har tagit en liten paus, filmen är väldigt speciell ;p
Nu ska jag kolla på film igen.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0