musikklass

hej,
idag var det ju ett litet gitarr uppträdande för dom sökande fyrorna.
Igår var det ju final i top model och Mckey vann. Jag tyckte det var rätt men jag gillade Samantha väldigt mycket. Det var allafall jämt.
Och det är så att våran klass har haft så tur att vi har fått 15.000 kronor i klasskassan och kommer troligen få fara till London på klassresa i sexan. Alltså hur tur får man ha. Och tur är var jag kanske ta med mig systemkameran :D
aja, imorron är det fredag och repning med RUT. Ska även börja på en ny sång den här gången.
hare så bra ,  puss :*
bilder kommer. Måste ut och fota när vädret är så bra och björkarna är alldeles vita av frost. Synd bara att det är typ 15-20 minus. brrr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0